Nieuwe AV geinstalleerd

29 maart zijn bij Waterschap Scheldestromen de nieuw gekozen leden van de Algemene Vergadering geïnstalleerd. Namens VVD Scheldestromen zijn Nathalie de Visser en Hubrecht Janse benoemd als Hoofd Ingeland.

En daarmee geeft de VVD Scheldestromen een duidelijk visitekaartje af met daarop blijk van de toekomstgerichte visie waarmee zij aan de slag gaan. Hubrecht Janse begint aan zijn inmiddels derde termijn als bestuurder en was daarvoor ook al fractievolger. De agrarisch ondernemer vormt het spitsenduo met Nathalie de Visser.

Nathalie debuteert als bestuurder, maar heeft met haar eigen onderneming intussen ook al 18 jaar waterschapservaring in haar bagage. Dat samen met haar ervaring op grote grensoverschrijdende projecten zoals bijvoorbeeld Grenspark Groot Saeftinghe en in de Zwin-regio, zal Nathalie ook de nodige expertise inbrengen.

VVD Scheldestromen wil werken aan een gebiedsgericht en betaalbaar waterschap. Waarbij de samenwerking met landbouwers, ondernemers en alle bewoners een extra impuls moeten geven aan een toekomstbestendig waterschap dat goed zorgt voor Zeeland en haar inwoners.